Pulkarace & frusna tår

Publicerat den: 2010-01-23 Klockan: 15:57:20 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Följde med Dallas och Anton till stan där det var pulkarace för fulla muggar (bokstavligt talat, de flesta drack grogg eller öl). Trodde jag skulle frysa sönder mina fötter alltså.. var där ca 2 timmar sen stod jag inte ut längre, gick till mormor och tinade mina tår sen så kom mamma och hämtade mig. Det gör så satans ONT när tårna är ISkalla och dom börjar tina, fy. Mormor tyckte himla synd om mig, hon värmde ett par nya TORRA strumpor i micron så jag fick värma mina stackars fossingar.. Låg i soffan och bara gnällde.

Väl hemma så tog jag fram mat och åt tills jag höll på att spricka. Önskar jag kunde spola tillbaka klockan 1 timma så kunde jag lagt mig och sovit ett tag..

ONT I HALSEN JAG OCKSÅ FÅTT, VA ÄRE FÖR TRAMS!!

Lejter bejbs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0