Lördag

Publicerat den: 2010-01-16 Klockan: 13:24:53 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Hade jättekul igår med klassen och kul att nästan alla kom =) Väl på svenssons så träffade man alla andra utklädda dårar, vissa kände man knappt igen.. Det var många jag inte förstod vilka det var men det är ju jag det. Jag och Robin var Sandy och Danny i grease men vi tog tyvärr inte hem någon vinst =)

Ikväll blir det nog lugnt, mamma jobbar natt så ska dit ikväll och sova där så att inte Hedda blir ensam. Får se vad som händer =) Lägger in bilder lite senare, har inte kameran hemma än. Hörs senare =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0