Vara sjuk & lukta skit

Publicerat den: 2009-09-27 Klockan: 20:52:26 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
När man är sjuk så har man dålig andedräkt och luktar allmänt inte så gott. Jag blir alltid jättevarm när jag är sjuk så jag svettas mycket mer så jag kände att det var nog dags för en dusch... så jag tog en EHE nu luktar jag gottgotteligottgott. Johan kommer om ett tag och håller mig sällskap inatt så tänkte att det var ju lite schysst mot honom också om jag inte luktade shiT. Imorgon ska jag till vårdcentralen, förväntar mig INGENTING eftersom det är vad man brukar få när man är där. MENMENNNNNN

Nu ska jag.....
.....äta mer fruktsallad som min mamma gjorde åt mig för någon timma sen.
Ananas, kiwi, äpple & banan YUMMIEEEEEEEE


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som du åkt på ordentlig halsfluss.. Hoppas det går bra på vårdcentralen.. =)

2009-09-28 @ 06:23:49
URL: http://knasboll999.blogg.se/
Postat av: sofia

Toviissss=))) skulle du vilja göra en design till mig? är sjukt lesspå min..du har fria händer!

2009-09-28 @ 09:51:34
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0