Lancome hypnose

Publicerat den: 2009-09-07 Klockan: 22:24:39 Kategori: Tunisien Kommentarer: (0)
HEJHEJHEJHEJ

LÄGET SWEDEN???
Här är det bra, vi har just varit och käkat 'finmiddag' på The saloon, skithäftigt ställe, riktigt cowboy stuk =) På vägen hem därifrån köpte jag en parfym för 14 dinarer = ca 84 kr, lancome hypnose =) Johan köpte en minimini vattenpipa idag (mamma och pappa det är INTE farligt), jetesööööt är den.
Idag har vi varit på stranden och mått göttarns, sen när vi gick hem så tog vi ett dopp i poolen innan vi gick till hotellrummet =)
Imorgon är det SISTA dagen här i Tunisien och jag tror vi ska ta en lugn dag vid poolen och lägga oss i tid eftersom vi ska upp kl 6 morgonen därpå.
Jag ska försöka lägga in någon bild senare, vet inte om det går =)

Ni får ha det så gött! CUSOON!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0