HOHOO

Publicerat den: 2009-09-18 Klockan: 12:00:44 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Fredagar är bra dagar, 2 lektioner och slutar kl 11. Idag var det ännu bekvämare då jag träffade på Simon i matsalen och han var så himlarns snäll och erbjöd sig att skjutsa hem mig! =) Innan vi for hem så åkte vi till Lidl som jag planerat.. hehe. Köpte lite mer än ett halvt kilo godis för en tjuga!!!!! Har lovat mig själv att inte trycka i mig allt påengång.

Vid 4 ska jag och mammi till birsta, ska köpa present och såklart något fint till mig själv, mohaha. Kanske något fint att ha på sig ikväll.. =)

Nu ska jag skissa lite till mitt projektarbete! Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0