HEMMA.

Publicerat den: 2009-09-10 Klockan: 06:10:56 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
ÅÅÅÅÅÅHHHH ÄLSKADE HEEEEEEEM!!

Kom hem till hammarn (mitt lilla hus) vid 11 tiden igårkväll och det enda jag gjorde innan jag gick och la mig var att äta en macka och berätta lite för mamma och mattias vad vi har haft för oss. Tog ett tag för mig att somna men tillslut så gick det =) Vaknade vid 6 och tänkte att det är väl lika bra att kliva upp, så nu har jag duktigt nog packat ur väskan, slängt alla smutskläder i tvätten (=ner för källartrappen) och lagt tillbaka väskan på sitt rätta ställe.
IDAG mina vänner är det skolan som gäller för mig, lite pirrigt faktiskt hihihiiihihih... närå.

Ska duscha och försöka välja ut nå kläder så vi får höras efter skolan, lägger in bilder då med.
Har ni tur så får ni en dagens outfit! PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0