Ett till inlagg!

Publicerat den: 2009-09-02 Klockan: 21:50:56 Kategori: Tunisien Kommentarer: (1)
OJOJOJ det blev ett till inlagg pa samma kvall! Min pojk som sitter vid datorn bredvid mig var sa snall och betalade for en hel timma at mig =)

HAHA JAG GLOMDE SAGA EN SAK
Det ar ramadan har nu.. snacka om att vi prickade ratt vecka haha. Det betyder da att muslimer som TROR pa koranen inte far kaka nar solen ar uppe typ.. sa vi ar ganska ensamma pa alla restauranger forutom alla andra turister =) FATTAR NI ATT INTE DRICKA VATTEN NAR DET AR 40 GRADER I SOLEN?! jag forstar inte.

Det enda daliga med tunisen ar att dom springer runt med hast-och-vagn och hastarna ar ganska magra.. jag mar daligt av sant och jag vill egentligen bara ga dit och sla agaren pa keften.. BLA!

For en timma sen kakade vi middag, klockan ar bara 10 i 9 har nu men blev lite sen middag =) Johan sitter och kollar pa bilar pa internet saklart medan jag bloggar och chaTTTTTTar med mina friendz.

NAGAN SOM SAKNAR MIG ELLER????????????????? sag ja annars kommer jag inte hem

PUSS
Kommentarer
Postat av: ammmamammanda

jajajajajaaaaa!

2009-09-03 @ 19:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0