Åh åh.. ÅH!

Publicerat den: 2009-09-10 Klockan: 08:27:48 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Alla mina klasskamrater glömde berätta för mig att vi inte hade svenska idag. Att vi inte började kl 8. Att vi började halv 10. ALLA!

Jaja så kan det gå......
Nu sitter jag här och det är inte så mycket att göra åt. Läser lite bloggar och försöker fördriva tid men det är ingen som har skrivit något intressant. Hade jag varit smart så hade jag ju tagit med minneskortet också hade jag kunnat lagt in bilder från resan, men jag tänkte ju inte att jag skulle vara 1½ timma för tidig så????
Det är ganska kul när man tänker på det.

Det här är också kul:
Det kom just in en etta i samma rum som jag sitter i (tror jag? har inte träffat någon av ettorna ännu men hon såg ut som en etta). Nu blev jag nyfiken på hur alla andra ettor ser ut.. komsikomsi...

EN KUL SAK IMORSE var att min fondation var alldeles för ljus! Det måste ju betyda att jag fått lite färg iaf. HEHEHE.

FAAAAAAAAAN VAD TIDEN GÅR SEGT hörs sen hej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0