Måndag igen

Publicerat den: 2009-10-19 Klockan: 08:28:51 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Varför rusar alltid helgen förbi? Hrm.. jaja, nu är det måndag igen och idag måste jag och min reklamfilmgrupp köra JÄRNET för att vi var tvugna att göra om hela kittet, förra idén blev inte riktigt som vi tänkt oss. Dessutom har vi prov idag som jag är lite nervös inför då jag egentligen inte rört skolböckerna på hela helgen förutom igårkväll.. huh! Tur att det är lov nästa vecka, känns välbehövligt!

Justja! Den här veckan kommer nog min dator som jag beställde i torsdags. En bärbar av märket Packard Bell =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0