Lång dag

Publicerat den: 2009-10-12 Klockan: 15:10:53 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Började kl 10, läraren sa:
- Här är nästa uppgift.

Kan vi göra den hemma?
- Ja.

Då var skoldagen slut.

Jag som kämpade mig upp imorse! Sov så otroligt djupt så jag trodde att det var ett skämt när alarmet började, buh.
Just nu sitter jag här och degar, har precis ätit tacorester och snart ska jag och mamma in på banken innan körkortsteorin börjar på stenstans. Nu ska jag byta om till min mysdress, är så jäkla frusen!

HA EN BRA MÅNDAG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0