Godmorgon

Publicerat den: 2009-10-11 Klockan: 12:05:17 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag fick jag sova lite längre iallafall, vaknade vid halv 12. Johan ligger fortfarande och sover och jag har precis lagt in bilder på facebook från gårdagen, hade skitkul, igen! =) Fick träffa Sofias kusin Amanda, jag säger då det - dom är lika varandra! Både på in och utsidan och det finns inget negativt med det, skitsöt =)
Det började med att vi var hos Sofia några tjejer och sen for vi vidare till en husfest, hade kul på båda festerna. Blev ganska sent innan vi for ner på stan så jag hann bara dansa sista halvtimman på krogen där jag träffade lite andra kompisar. Efter det gick vi på subway och åt mat innan det var dags att åka hem. Även denna gång fick Anton skjutsa hem mig och Johan... börjar få lite dåligt samvete nu. Har mycket att ge igen den dag jag får körkort!

Nu ska jag äta frukost innan jag avlider, är så sjukt hungrig. Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0