U.N.D.E.R.B.A.R

Publicerat den: 2009-11-20 Klockan: 21:56:52 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Åh åh åh åh åh

Finns inte mycket att säga mer än att filmen var TOTALLY AMAZING. I slutet av filmen fick jag nästan lust att ringa och fria till Johan, hehe.
På tal om Johan, jag hatar när han inte är här hos mig eller åtminstone inom 1 mils avstånd. När han är 45 mil bort så känner jag mig så himla ensam fast att jag egentligen inte är det.

MEN nu ska vi inte deppa! =) Nu ska jag.. göra.. ingenting. Jag har INGET att göra ikväll så jo jag tänker nog deppa!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0