Jag blir så leeessss

Publicerat den: 2009-11-19 Klockan: 13:40:02 Kategori: Allmänt Kommentarer: (2)
Alltså detta väder gör mig så trött och deppig så det är inte sant. Jag somnar när jag kommer hem efter skolan även om jag inte gjort något ansträngande alls. Jävla skitväder.

På vårat hål idag så gick jag och Sofia ner på stan, det var väldigt många borta från skolan idag som mådde lite dåligt efter sprutan så det var ganska tomt på skolan. Vi gick iallafall till banken där jag gjorde lite ärenden, sen gick vi till H&M en sväng. Efter det så bestämde vi oss för att gå till Waynes, istea till mig och Sofia tog en chailatte. =) Tur att det finns ETT ställe man kan fördriva tid på i den här stan iallafall...

Johan kom förbi också en sväng innan han skulle på arbetsintervju som jag förövrigt hoppas går bra. Vid 5 ska han åka buss till Piteå så då ska jag in och vinka av honom och sen hem igen. Har inga planer alls för ikväll så det blir nog bara att glo på tv som vanligt.

Nu babblar jag på om väldigt ointressanta saker känner jag så nu lägger jag av! Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: ida

Hade vi ingen matte idag?

2009-11-19 @ 14:31:06
Postat av: Linnéa

Och, det var väl inget hål, det var väl projektarbetestid?;)

2009-11-19 @ 18:56:56
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0