X-men origins Wolverine

Publicerat den: 2009-05-02 Klockan: 11:25:12 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
Morsningkorsning.

Igår var jag och Johan på bio och såg X-men, förväntade mig ingenting eftersom jag trodde att det inte var en film för mig, men satan vad grym den var! Innan vi kom in i biosalen var det proppat med folk där inne pga. av att filmen innan (som också var Xmen) dröjde på tiden så det blev försening.. men det var värt att vänta ;) När vi kom hem så la vi oss i sängen sen såg vi på Så ska det låta på svt:s hemsida, och innan det var slut så somnade jag.

Får se vad vi hittar på idag, verkar vara fint väder idag med så förhoppningsvis spenderar vi dagen ute. Vi hörs senare :) pöss


Kommentarer
Postat av: Rickard

jag såg den igen=D

2009-05-04 @ 11:26:00
URL: http://detdricks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0