Rubriker är ett jävla påhitt

Publicerat den: 2009-05-22 Klockan: 11:02:33 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)
Jag kommer aldrig på någon bra rubrik och det är väldigt störande... som sagt, rubriker är ett jävla påhitt...

Blev väckt av någon Lina som också har hand om jordgubbsförsäljningen och fick veta att vi börjar fredag nästa vecka, hur det nu ska gå med tanke på att vi har skola fram till den 12 juni.. Aja, det löser sig.. förhoppningsvis.

Idag ska jag göra lite nytta, ska försöka plugga nu så jag kommer någon vart på engelska uppsatsen, sen behövs det verkligen dammsugas i mitt rum nu...

Känns som att jag måste ha en bild i varje inlägg nu för att det ska se lite roligare ut.. hööööh. Hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0