Pappsen på sjukhus :(

Publicerat den: 2009-05-21 Klockan: 18:24:00 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jaaaaaaaha.. så ska det ju inte vara. Klart man blev tio gånger så orolig än som var nödvändigt när pappa sa att han åkt in på sundsvalls sjukhus.. Var och hälsade på han idag och han får sprutor och tabletter hit och dit och jag hoppas nu för helvette att läkarna gör något åt hans rygg. Det värsta som finns är ju att se sina föräldrar sjuka :s

Har alldeles nyss kommit hem, först var vi in till birsta sedan till sjukhuset. Sen så åkte vi till barsviken och åt middag hos farmor och farfar. Ikväll ska jag vara med Marris, hade helt glömt bort det (sorry) så tur att hon skickade sms! :D
Aja, vi hörs nå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0