Onsdag den 13:e maj ^^

Publicerat den: 2009-05-13 Klockan: 20:17:57 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
Goddagens!

Idag hade vi någon slags EU-dag på skolan som innebar för oss elever (2:or och 3:or) att gå runt på olika "stationer" där partierna fanns. Där fick man lite snabb info och sedan tillfälle att fråga något man undrade om.. i vår klass var det bara Ida och Oscar som hade några funderingar.. sen gjorde Jennan ett försök.. men som sagt, Oscar och Ida.

Nu ikväll har mamma gjort slingor, eller, färgat min utväxt - känns skönt! Imorgon åker vi till Stockholm med klassen samt 3:orna men vi kommer bara vistas tillsammans under bussresan.
Detta innebär att jag kommer befinna mig nästan 100 mil ifrån Johan och det känns ju kanske inte så kul..... men satan i gatan vad jag ska pussa på honom när vi båda kommit hem! ♥

Jag och mamma har precis varit på köpis och handlat för morgondagen, hon ska göra kycklingsallad åt moi. Själv så köpte jag bara en godispåse och dricka som hade varit mitt levebröd om mamma nu inte hade gjort salladen.
AJAAAAAAA, nu ska jag checka igenom min väska så jag fått med mig allt. Kommer förmodligen inte blogga nå mer innan jag far, så ni får väl ha det så bra då. Kommer hem på söndagkväll. PÖSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Vår nya klasskamrat ska också med till stockholm!
Kommentarer
Postat av: sanna

Ja det är väl det ;p Ja självklart måste vi göra det! kommer inte du upp nå? :)

2009-05-15 @ 11:48:57
URL: http://sannaekstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0