Nationellt prov i engelska

Publicerat den: 2009-05-08 Klockan: 15:45:24 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Halloooo.
Idag hade vi nationellt prov i engelska som gick åååååååååååt pipsvängen. Jag tyckte det var skitsvårt så nu ber jag till gud att jag blir godkänd.
Efter det så fikade jag med Therese och sedan tog vi en tripp på stan innan jag skulle hem. Fick ett sms av Pierre där det stod "jag såg dig ;)" ..hmmm hur fan kan han se mig från pite? seeen slog det mig, han är här i stan (smart tove). Så jag ringde upp arslet och ja som sagt, han, Sanna och Mia är här i stan till söndag! :) :)

Om ett tag kommer pappa och hämtar mig och bruuur. Vi ska bo våra första dagar och nätter i vårt nya fina radhus :) Ikväll antar jag väl att jag tar en tur till stan och träffar piteåfilurerna. Mer har jag inte att säga, haaaaaade.
Kommentarer
Postat av: Anna

Va går du för linje?

2009-05-08 @ 22:58:11
URL: http://zparriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0