Ibland har man tur! :D

Publicerat den: 2009-05-26 Klockan: 20:08:01 Kategori: Bilder Kommentarer: (0)

Det enda som har funnits i min hjärna idag är tacos. Tror vi började tjöta om tacos på dagens andra lektion och sedan dess har jag varit jättesugen på det :| Sen så smsar jag lite med RIckard och nämner då om min tacosabstinens och han föreslår att vi handlar och lagar det hemma hos honom! Sicken tur man har :p Starkt som sääätän blev det men gott som jag vet inte vad! :)
Och just deeeeeeet.. i helgen är det tivoli här i stan och för er som inte bor här så kan jag ju meddela att det är typ det största som händer i den här hålan så ja, tivolit uppskattas av många, höhö.

Har läst igenom häftet inför provet imorgon (som jag igår skrev att det var nästa vecka men icke sa nicke, tomorrow's the day). Ska läsa igenom det 2-3 gånger till så det sitter där det ska och förhoppningsvis får man bättre än ett G imorgon, känns som att jag bör prestera lite bättre på dom få proven vi har.
Sy en kjol har jag också tänkt att göra, men det blir nog imorgon.. Fick lite tips av Löken (även kallad Linnéa Löfquist) om hur jag ska gå till väga utan att misslyckas..höhö. Har tappat lite sykunskaper sedan jag gick ut nian.. tyvärr.. Fick för fasen mvg i syslöjd!
Hur som helst.. nu ska jag plugga lite sen ska jag finjustera min essay, leta efter eventuella grammatikfel och sådant roligt. Ha en trevlig kväll mina damer och herrar! PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0