Måndag den 23e mars

Publicerat den: 2009-03-23 Klockan: 20:01:56 Kategori: Allmänt Kommentarer: (3)
Det blev ett litet aggro inlägg igår, upptäckte nämligen att jättemånga bilder har försvunnit från min dator. Sånt här gör mig så jäkla arg, speciellt nu när det var jätte många sommar bilder och ja.. fan också! Ska aldrig mer formatera min dator, ALDRIG.

Jag har väldigtväldigt ont i min hand också, vi spelade volleyboll på idrotten idag och jag tror bestämt min hand har gått av på några ställen.
Aja, nu ska jag göra lite fika, PUSS
Kommentarer
Postat av: alva

usch, vad jobbigt!

2009-03-23 @ 21:21:21
URL: http://alvvs.blogg.se/
Postat av: Ida

jag har blåmärke på handen:(

2009-03-23 @ 21:22:50
Postat av: Sofia

kom till mig på lördag=) lillfia blir 20år=)

2009-03-24 @ 15:16:57
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0