Stackars, stackars mig

Publicerat den: 2009-03-05 Klockan: 18:57:22 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår slogs jag med min bror. Tror jag förlorade men helvete vad jag bet honom i armen och sparkade han på pillejokken. Han har ett stort blåmärke på armen idag, känns bra.
Inte nog med det så ramlade jag i en stentrapp vid Cillas lägenhetshus och slog nästan ihjäl mig helt och hållet, så nu sitter jag här med min klagosång och har ont överallt, att man kan vara så satans klumpig alltså.
Gårdagen var trevlig, var hos Cilla med Marris till 10 ungefär sedan gick jag till Kakan där min söte pojkvän samt några komipsar till både han och mig var, så jag stannade när och skulle egentligen med 11 bussen hem men det sket sig, Johan fixade skjuts åt oss vid halv 1 - 1 istället. Tur hade jag som slapp sova själv.

Idag har jag inte gjort så mycket, varit med Johan en stund innan han for hem till antjärn. Nu ska jag.. .. .. komma på något att göra ikväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0