Hejhej, hemskt mkt hej

Publicerat den: 2009-03-25 Klockan: 07:36:20 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Goooooooodmornin' texaaaas !

Idag slapp jag åka buss och behöver därmed inte stå ute i kylan och frysa arslet av mig. Vi ska in till sjukhuset och möta Johan en snabbis så då får jag skjuts av mämi :) Håller tummarna för dig idag älskling!! ♥ ♥ ♥

Idag är det tisdag. Imorgon är det onsdag och då är det våffeldagen!
Synd bara att jag hatar våfflor.


Idag ska vi göra klar våran hemsida på multimedia lektionen och det känns väl sådär! Jag har kommit ganska långt men vet inte riktigt om den blir klar idag..
Igår jobbade jag och Amanda, jag fick en tant att börja gråta medan jag intervjuade henne.. förlåt för det. Jag tänker fortfarande på dig!! Förhoppningsvis var det tårar för att hon blev rörd och inte sorgsna tårar.. hoppas jag..
Jobbe on ikväll med, här tjänas det pengar serru.. är faktsikt inte så jätte farligt om man har någon att prata med (förutom alla miljoners intervjuer man babblar i). Aja! Nu ska jag försöka göra något åt fågelboet på mitt huvud (mitt hår) sedan åka till stan. PUSS
Kommentarer
Postat av: amme

Ibland undrar jag vad du tänker med tovis. det är onsdag idag :)

2009-03-25 @ 15:00:04
URL: http://nagotnyttvarjedag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0