Haha åh, vilka minnen

Publicerat den: 2009-03-08 Klockan: 16:50:09 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Satt just och letade igenom lite musik och hittade massa Dia psalma låtar, alla låtar och album faktiskt.. Tala om minnen till vissa av deras låtar alltså.. jag och Maja satt och sjöng Höstmåne hur mycket som helst och grät tror jag att vi också gjorde, haha. Luft är väl också en av låtarna som blivit sönderspelad.. :p Bra är dom iallafall!

Du vet att luften, den är gratis den kostar inget alls
så tror du verkligen att den är nyttig för din hals

Nu får man snart betala för att kunna andas rent
blir det någonsin bättre eller är det redan försent

Vem kan segla utan vinden, vem kan skrika utan luft
vem kan hata utan ångest, vem kan älska utan lust

Kan du se igenom väggen, kan du höra någons röst
kan du säga till någon annan
att du behöver tröst, den är längre bort än du tror

Jag vill vara luft, jag vill glömmas bort
Jag vill vara allt, jag vill kommas ihåg

Där bortom finns något annat, du har nog sett samma sak
jag ska spara till en egen resa och glömma färden tillbaks

Våran mark slutar aldrig snurra, du kan inte bara sitta still
det finns nya miljonärer som kan göra som dom vill

Vem kan ro förutan åror, vem kan springa utan ben
vem kan skratta utan munnen, vem kan kasta utan sten

En enda värld i mörker, en bur av natur
människor som andas utan att veta hur
ett liv kan bli flera och flera kan bli ett
förstår du vad jag menar, det är väl ganska lätt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0