Fredag den 13:e, igen

Publicerat den: 2009-03-13 Klockan: 22:26:12 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag gillar inte fredag den 13:e, även fast det aldrig hänt något riktigt otursaktigt (pepparpeppar ta i trä!!!!).. Jag blir nog mest skrämd av uttrycket. Praktik idag mellan 1 och 5, gick baaa fint hela dagen. Kom hem vid halv 7 och då stod maten på bordet, yummie. Har inga planer alls ikväll och så kommer det nog förbli. Förhoppningsvis ska jag hoppa in och jobba lite extra imorgon på waynes, sedan ska jag ut och äta på kinarestaurang med min pojkvän och hans mamma Annakarin som är på besök i Härnösand :) Trevligt! Finns en chans att jag knallar iväg till Robbanbobban på klassfest efter det, får se hur kvällen artar sig :)

Har skrivit ca. 1 ½ sida på engelskan nu.. det går iallafall framåt, sakta men säkert. Hoppas verkligen att det inte blir skit av allt, vill gärna ha bra betyg i engelska.. Vad har jag mer gjort ikvälll.. hmmm jo! Jag har bytt sängben på min knakande säng!! När jag vände den upp-och-ner så såg jag att en bräda har gått av under sängen, satans IKEA sängar.. Inte så svårt att laga men har inte ens haft sängen i ett halvår.. Ajja! Shit happens, det är ju trots allt fredag den 13:e (även om det kanske inte hände idag). Anywaaaaaaaaay.. ska nog gå och bre några smörgåsar och blanda ett stoooort glas oboy nu. Hörs imorgon :) PÖSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0