Baby, love really hurts

Publicerat den: 2009-03-11 Klockan: 22:07:04 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..without you.

Idag hörde jag en mycketmycket bra låt i Robins bil, som jag hört många gånger förr men kom inte på att den var bra förns nu. Billy Ocean - Love really hurts without you heter låten (tack Amanda för att du vet allt jag behöver veta).

Imorgon är det praktik som gäller.. och inte bara det.. min svärmor (som jag förövrigt träffat 1 gång på 2 år) kommer ner från Piteå och hälsar på! ;) Förhoppningsvis hinner jag träffa henne då :)

Nuuuuuuuuuu ska jag fika lite sen får jag se om jag orkar vara uppe nå längre ikväll.. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0