Tacochips & salsadipp!

Publicerat den: 2009-06-03 Klockan: 21:28:31 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Ikväll har jag jobbat med att sälja jordgubbar och det var kanske inte den bästa dagen då det blåste som in i helvetet och sen helt plötsligt så spöregnade det och som sedan gick över till hagel! Detta höll dock bara på en kvart ungefär men ändå, hur sugen blir man på jordgubbar när det är tråkigt väder?

Aja, har kommit hem nu iallafall och det känns SKÖNT, håller på att avnjuta tacochips med salsadipp och det är godare än någonsin!! :)

Löshåret kom också idag, nu är det väl bara jag som borde klippa bort det slitna på mitt men då kommer det bli jävligt kort och jag vet inte om jag törs.... buhu. Jag passar lite bättre i långt hår enligt mig själv.....

MEN NU HAR JAG INTE TID MED BLOGGEN FÖR JAG SKA ÄTA CHIPS. PUSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0