Jobbigt.. jättejobbigt.

Publicerat den: 2009-06-14 Klockan: 19:18:44 Kategori: Those were the days Kommentarer: (0)
Idag har det varit en jobbig idag, Johan skulle återigen fara till Piteå och denna gång för att han nu ska jobba där hela sommaren.. självklart kommer vi att ses men inte alls så ofta som vi brukar kunna när han är här hemma.. Trodde att jag skulle klara av att inte börja gråta när han klev på bussen men det gick ju som det gick, tårarna sprutade och jag ville bara dra ur han ut ur bussen och ta med honom hem igen..

Jaja, ska försöka hålla humöret uppe ändå, som tur är så har jag (och han) något att längta till! Nu ska jag plocka undan på rummet.. haade.

Älskar mitt fina hjärta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0