Hemma igen från stan

Publicerat den: 2009-06-30 Klockan: 18:16:47 Kategori: Shopping Kommentarer: (0)
Detta + en militärgrön höstjacka fick jag med mig hem, orkade inte knäppa på jackan men föreställ er en sån här tunn fjällräven jacka fast inte riktigt lika snygg ;) Nedsatt till 79,50 kr! Dessa smycken var också väldigt billiga, köpte ett likadant guldigt armband till Amanda också bara för att jag tyck om naaaa, hihi.  (om du inte har fått det Amanda så skäll på din bror, gav det till honom) ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0