GOODMOOORNING!

Publicerat den: 2009-06-06 Klockan: 10:04:57 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Har precis vaknat och klivit upp och tänkte äta nå frukost snart.. har jag tur så får jag med mig Johan men så djupt som han ser ut att sova så kan jag nog glömma det :p
For in till stan igår och hade skittråkigt, haha, blev hämtad av Johan, Martin och Simon också for vi en sväng till Jennie men hon och några till skulle precis gå ner mot stan så vi for vidare till minikrogen där Johan skulle köpa pizza innan vi 2 for hem till mig. Innan vi somnade så kollade vi på nå program med Henrik Schyffert som vi båda somnade till.. (:

Idag ska jag inte jobba och det känns skönt! Matte undrade om jag ville ta över kl 2 men icke! Har jobbat 3 kvällar i rad nu så en ledig lördag skulle sitta fint..
Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, lite bättre väder är det iaf jämfört med tidigare dagar.
Menmen! Nu ska jag gå och käka frukost, haaaaaade!
Kommentarer
Postat av: Marris

haha, men birgitta kan du väl heta =D

2009-06-06 @ 10:32:48
URL: http://marrisselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0