STOPSTOPSTOP!

Publicerat den: 2009-07-08 Klockan: 11:18:26 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jaha... dessa dagar med Johan har gått alldeles för fort, idag ska han fara tillbaka igen. Men har haft det jättemysigt iallafall, och det är ju inte så jättelänge innan jag åker upp och hälsar på men tanken att vi inte ses på 2-3 veckor igen är väldigt jobbig.

Har precis klivit upp och Johan ligger kvar och sover.. ska krypa ner med honom igen en stund igen :) Igår såg vi Big Stan som vi hade hyrt på statoil, jag lyckades se klart hela och den var faktiskt rätt rolig :) Aja, vi hörs senare. Poss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0