HEEEMMAAAAAA..

Publicerat den: 2009-07-28 Klockan: 19:19:42 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..men längtar redan efter J. ♥

Jag och Simon tog 06:40 bussen hem till härnta idag, klev upp halv 6 imorse så är hyffsat tärd nu. Var i stan vid 1 tiden och då var det bara att fara ner till birsta för det var tydligen min lillebrors plan idag, han fyller nämligen år så han fick såklart som han ville, så 6 ½ timmar på en buss räckte inte för mig tyckte dom... Köpte 2 tröjor åt honom eftersom jag hade slarvat och inte köpt någon födelsedagspresent, fina var dom och jag tror han gillade dom. :)

När vi var uppe i piteå så utbrast en utav min och Johans kompisar; "har inte ni förlovat er?!?!?" Jag bara; "nej, varför skulle vi? :o" vår kompis sa då; "men ni har ju varit tillsammans i evigheter!!! är det inte dags?!?!?" Hahaha.
Att förlova sig är fint men jag tycker det är något mer än en ring på fingret, det är en FÖR-lovning för mig. Höhö.

Nu ska jag slänga smutstvätten i tvättstugan sen ska jag packa upp.. vi hörs kanske mer sen :) Lägger in bilder lite senare iallafall!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0