Garderob-påfyllning

Publicerat den: 2009-07-07 Klockan: 18:08:10 Kategori: Shopping Kommentarer: (1)
Tjohooooooooooo
Nu är jag hemma igen från birsta, hade äntligen lite pengar utöver studiebidraget så nu har jag fyllt på garberoben lite.. orkar inte knäppa kort med 3 utav de 6 plaggen hittade jag på monki & gina's hemsida. De som inte finns på bild är en svart tisha från H&M med rolling stones märke.. ni vet med tungan och det. Sen en till tshirt med peace märket på och slutligen ett mörkgrått linne med tryck på som är djup i ryggen. Skitnyggt :')

Kommentarer
Postat av: sofia

likadana tröjor=) fast oliak färger :D

2009-07-09 @ 10:27:20
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0