Yay, jag har ett jobb!

Publicerat den: 2009-01-21 Klockan: 18:36:57 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Skrev provet idag på vendator och det gick som en dans på röda rosoooor! 54/60 och 45 var godkänt, är mucho nöjd med mig själv :D Jag är trots allt inte helt värdelös.
Hittade en göööör snygg tröja idag på stan men det gick inte så bra när jag skulle betala.. hade 40 kr kvar på kortet.. hm pinsamt. Köper den imorgon istället, ska på pengajakt här hemma nu!
Ska göra en goood macka och ett glas smultronsaft och fira mig själv och mitt nya jobb, höhö. Hörs sen, possss
Kommentarer
Postat av: linn

grattis :D

2009-01-21 @ 19:56:00
URL: http://linzoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0