Waynes Coffee 11-16

Publicerat den: 2009-01-20 Klockan: 21:25:10 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Mycket trevligt ställe att spendera sin praktik på må jag säga. Maten (pasta, sallad, toast osv) på Waynes är gudomligt god och jag vet inte vad jag ska ta mig till när min praktik är slut?!! Idag åt jag en stoor kycklingfoccacia med mangoraja vid sidan om.. satan y perkile så gott det var. Är garanterat min favorit!! Gjorde och drack för första gången en smoothie idag, dock är det inte riktigt min smak/stil tror jag.. Kör på oboy och coca cola, höh.
Befann mig på Vendator mellan 17-20 idag. Lite segt och jag är lite nervis inför provet imorgon. Fick medlyssna idag, jag satt med en som heter David som var mycket trevlig :) Drygast ikväll var nog att ingen ville skjutsa hem mig. Mamma jobbar natt, pappa är i östersund, farfar kunde ej och inte heller min moster.. Johan åkte med en kompis som kör skåpbil = endast 2 säten.. Så var väl tänkt att jag skulle vänta i stormen till klockan 9 då bussen gick men min underbara mamma skjutsade hem mig trots att hon jobbade.
Har precis klämt i mig en macka nu men ingenting är ju gott när jag får äta så goda grejer på Waynes! Aaaaaaja ska ta en till macka nu sen ska jag kolla igenom lite papper så att jag klarar provet imorgon. TJOOOOOOHO
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0