Subway med A & D!

Publicerat den: 2009-01-26 Klockan: 20:17:31 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idaaaaaag åt jag premiärmackan(?) på Subway här i stan med Amanda och Daniel (som dessutom läser min blogg?!?!?! coolt?!) Mohaha. Jag hade nå kycklinggegga i min och massa grönsaker, göttmosssss. Sen gick jag med Dannelito ner till resultat och försökte få ett schema om hur jag ska jobba men det blev inge av! Dom skulle ringa mig imorgon istället, bah.
Gick sedan hem till Johan och var dära ett tag innan papi kom och hämtade mig och nuuu sitter jag hära och ska ta nån macka och möjligtvis ett glas obbe! Hörs senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0