Samsung SGH F480

Publicerat den: 2009-01-29 Klockan: 19:17:59 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Har suttit och läst ett tiotal recensioner om Samsung SGH F480 och alla rekomenderade den starkt.. Läste även expertrecensioner och de lät heller inte fyskam. Kanske kör till på denna?

De påstod att detta var bra med telefonen:
+ Kameran
+ Touchskärmen
+ Lätt att skriva sms trots touchskärm
+ Webbläsaren
+ Snygg och smidig

8/10 påstod att den var bättre än Iphone.

De som var mindre bra med telefonen:
- Saknar GPS och WIFI
- Finns bara 1 spel
- Att webläsaren är stående och inte liggande

Men nu är det så att jag inte använder GPS och vet inte ens vad WIFI är. Surfar inte på mobilen heller och på min förra Samsung hade jag inte 1 enda spel och det led jag inte speciellt mycket av :p Det jag ändå är lite skeptisk till är just sms-skrivandet, de påstod ju iochförsig att den inte var speciellt krånglig att skriva sms på men det är ju olika från person till person. Aja, ska ta mig en funderare för börjar bli less på telefonen jag har nu eftersom det är en stor lila displayfläck på den :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0