Försovning.. Seg dag!

Publicerat den: 2009-01-14 Klockan: 17:15:44 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Mhm, idag försov jag och Johan oss och jag fick panik medan Johan inte alls hade bråttom att kliva upp. Vaknade halv 10 och börja klockan 8, yay. Ringde Amanda och fick prata med våran lärare så han vet ju hur det låg till iaf. Kom lite sent till svenskan, andfådd och hungrig kom jag in i klassrummet och då satt alla och gjorde nå prov aktigt? Whaat!! tänkte jag. Men det var inte så farligt.

Slutade halv 2 och for hem med 2 bussen, myste lite med Johan och nu har han åkt till stan och ska utföra ett ärende åt mig, mihi. De här 2 nätterna har varit uuuuunderbara! Saknat min myspropp som håller om mig när vi ska sova. Nu ska jag ta en gooood macka och ett glas oboy innan mamsen kommer hem och middagen står på bordet. Pussn
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0