En lång & lärorik dag!

Publicerat den: 2009-01-19 Klockan: 22:01:57 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Tjooosan! Blev inget bloggande igår pga. att jag och min söte pojkvän hade världens slappardag och satt knappt vid datorn alls! Började med att vi vaknade vid 12 och låg och drog oss i sängen till kvart över 2 då mamma kom och hämtade oss. När vi kom hem så slumrade Johan till och även jag lite till och från. Klev sedan upp och gjorde langos med strimlad fläskfilée. Åt sedan denna goda middag tillsammans med min mamma, sedan slog vi på en av de tre filmerna "The bourne". När vi sett klart den så slog vi på bastun och svettades lite och tog sedan en svalkade dusch och detta resulterade 2 trötta ungdomar som inte gjort annat än att slappa. Jag gick och la mig vid 10 och Johan någon timma efter. Ibland är det så sjukt skönt att inte göra någonting ansträngade!! :)
Första dagen på waynes idag. Började halv 12 och gick kanonbra. Sofia är hur trevlig som helst! (hon som driver Waynes). Slutade strax efter 4 och då begav jag mig bort till Vendator där jag skulle vara med på introduktionen så att jag kan börja jobba där. Den slutade 9 så kom hem för en liten stund sen :)
Kommer att jobba mellan 11-16 på waynes, kanske längre om Sofia behöver lite extra hjälp. Faktiskt riktigt kul att vara där så gör inte så mycket om jag ska jobba längre heller :)
Innan jag gick till Vendator så tog jag en snabbis på stan och hittade såklart lite grejer jag ville ha och köpte dom också.. Men som vanligt så var det endast billiga fynd ;) Här är det jag fick med mig:



Allt detta för 142 kr!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0