When I close my eyes

Publicerat den: 2009-02-17 Klockan: 17:04:29 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
..I see you.

Sitter och lyssnar på några hompox mixade låtar.. enligt min pojkvän är det Cs musik men vadåå? Kan väl vara bra ändå.
Har just läst igenom IB häftet på ca. 20 sidor.. ska läsa det några 2-3 gånger till innan jag går och läggar mig, sen någon gång imorgon innan jag ska skriva det lilla testet som jag lyckades Misslyckas med, haha.
Sitter och hungrar ihjäl här så ska se om mamma börjat med maten, hoppas på fiskpinnar.. mummaaa!
Ajja, hade inte så mycket att säga. Får se om jag skriver något mer intressant ikväll, kanske sover hos Johan ute i antjärn eftersom jag inte kunde göra det igår när mamma inte iddes skjutsa, är ju en bit. Men hoppas ni haft en bra tisdag, pöss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0