SLUTA SNÖA, SNÄLLA

Publicerat den: 2009-02-26 Klockan: 09:52:33 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
ÅÅÅÅÅÅH JAG VILL INTE HA MER SNÖÖÖÖ!! Jag blir galen! Vi har fan hur mycket som helst så det räcker nu, OKEJ?!! Åh. Det är en traktor här utanför som plogar.. så jag slipper ju gå i djupsnö till bussen iaf.. Ska åka halv 11 bussen upp till skolan och göra klart 2 skolarbeten, sen ska jag ner på waynes kl 1 och jobba liteeeee. Har bokat upp mig för jobb idag med men lär väl inte bli något.. har även bokat upp lite på lovet, tis - ons - tors - sön, måste få ihop lite pengar nu vafaaaaaan! Hur ska jag annars ha råd med en tatuering? VA? Hm..

Nu ska jag se om min lilla vovve vill ut och kissa. PÖSS
Kommentarer
Postat av: sofia

har du kvar nå bilder sen lustis?=) såg den i headern :D :D

2009-02-26 @ 17:21:35
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0