Mycket tråkig lista på T

Publicerat den: 2009-02-26 Klockan: 21:12:57 Kategori: Kommentarer: (0)
Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

Jag utmanar: de som orkar göra detta.

1. Vad heter du? Tove
2. Ett ord på 4 bokstäver? Text
3. Flicknamn? Tyra
4. Pojknamn? Tim

5. Yrke? Taxichaufför

6. Färg? Turkos

7. Klädesplagg? T-shirt

8. Mat? Tacos

9. Sak i badrummet? Tandborste

10. Plats/stad? Trälleborg! haha

11. Orsak att vara sen? Trött imorse, missade bussen

12. Något man skriker? Tove, du är bäst! (det skriker väl alla?)

13. Film? Troja

14. Något man dricker? Trocadero

15. Band? The Kooks

16. Djur? Tiger

17. Gatunamn? Tullportsgatan

18. Bil? Toyota

19. Sång? That time med Regina Spector

20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Tennis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0