Morrnmorrn bloggish

Publicerat den: 2009-02-12 Klockan: 10:15:57 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Finns det nå medicin / piller som gör att man drömmer mindre? Det är helt sjukt vad jag drömmer om nätterna alltså.. är fan jobbigt. Även om de inte alltid är dåliga drömmar så är dom jätte skumma, skulle vara skönt att bara få sooova lugnt och skönt och slippa drömma någon natt. Jag kommer ihåg säkert 5 drömmar varje gång jag vaknat på morgonen, kan vara väldigt jobbigt..

Menmen! Är mycket hungrig känner jag.. måste gå och ta fram nå fika så jag kan mätta min lilla magen sen ska jag iväg på OKQ8 och skicka iväg skinnjackan till en Diana. Idag jobbas det mellan 13 - 17 på waynes, gött! Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0