Helgens små planer!

Publicerat den: 2009-02-25 Klockan: 21:29:07 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Tjenamorsssss.

Som sagt så blev det inge jobb idag heller för att IB helvette avbokade mig och många andra. Drygt! Jag behöver ju pengar till min tatuering som jag vill få gjord fortfortfort!
Snart är det helg. Det betyder festligheter! På fredag ska jag nog åka ner till Birsta / sundsvall med mämi och sedan stannar jag där och umgås med folk och sover sedan hos min älskade Anneli! (om det nu inte blir flyttat till lördag). På söndag ska jag till Cilla med några snygga brudar och fira henne och Marris som fyllt år, ska väl käka nå gomat med dom och softa! Milaaajk.

Nu ska jag ta en skål med yoghurt innan jag lägger mig ner och läser min tråkiga engelskabok. PÖSS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0