Hejsan min kära blogg

Publicerat den: 2009-02-28 Klockan: 00:20:51 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Ikväll var det kalasandes här i sundsvall, dock suger det jävligt mycket att man inte är 18, som alla andra. Mina medmänniskor har just dragit till krogen och jag själv funderar på att tvätta bort sminket och gå och lägga mig.. prata lite med baby först och säga godnatt ;)

Sitter och äter en hårdbrömacka med ost, kanske det godaste som finns.. haha.
Hade jag hittat här i sundsvall så hade jag nog promenixat ner till staden och käkat nattmat med Therese, men nu har jag ett av världens sämsta lokalsinnen så det är nog säkrast att jag stannar där jag är.. hehe.

Nu ska jag äta opp min macka sen leta reda på någon trevlig film! Pöss
Kommentarer
Postat av: Carro

ojdå, men låter som de var en ganska ok kväll iaf. När det gäller designen så hade jag gärna tackat ja, om den varit i en annan färg. Är inte så myckt för rosa, men turkost gillar jag =).

Hoppas du får en bra dag!

2009-02-28 @ 11:13:58
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0