HEJ vad tiden går fort!

Publicerat den: 2009-02-16 Klockan: 19:10:11 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Igår hade jag och Johan 1 år och 11 månader tillsammans, brukar oftast glömma bort det men kom på det igår när vi hade lagt oss för att sova :) Kulkul. Det betyder att nästa månad har vi 2 hela år tillsammans! Wiiihi.
Idag har jag fått mycket gjort, tänkte jag säga. Gick i skola till kl halv 4 då jag blev hämtad av mamma, vi åkte till IB (intervjubolaget) där jag sa att jag ville skriva provet och börja jobba. Sedan for vi vidare till Vendator (gamla resultat) där jag sa att jag inte kommer jobba mer, haha. Sedan for vi till HH och köpte en liten smörgåstårta som vi tog med till mormor och fikade lite med henne :) Sedan for vi hem och jag ska snart värma lite tacos som är kvar sedan igår, mumssssss.

Alltså så har jag:
♥ Sagt upp mig för ett jobb.
♥ Skaffat mig ett nytt jobb!
♥ Fikat med mormor och mami!

Hoppas ni haft en bra måndag, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0