Fredag, lördag, söndag

Publicerat den: 2009-02-08 Klockan: 17:12:49 Kategori: Allmänt Kommentarer: (1)
Hej!
I fredags for jag in till stan (bondsjön) efter att ha fått ett samtal från min kära vän Amanda som tyckte jag att jag kunde komma in och umgås med henne, Daniel och några till. Sagt och gjort! Johan kom även dit också såg vi en cpstörd skräckis som hade sämsta slutet någonsin!!!!! Creds till mig för att jag såg klart filmen... även om jag inte kollade hela tiden.

Jag och Johan sov här hemma hos pappa och igår (lördag) kom även Anton hit och umgicks med oss medan min far och Ulla var på maskerad på folkets hus.


Idag (söndag) har bestått av att skotta snö (lite iaf) sedan bara slöat i soffan. Ska hem till mamma snart och sen ska jag förmodligen springa bort till godishuset som för övrigt ska stänga.. VÄRDELÖST! Fyfan. Måste iaf dit och köpa massor av karra innan jordens undergång..

Nu ska jag stänga av datorn och åka hem till mami inom kort, puss!
Kommentarer
Postat av: Sanna

du har blivit utmanad i min blogg :)

2009-02-08 @ 18:20:36
URL: http://sannaekstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0