Förbannade skinnjackor

Publicerat den: 2009-02-04 Klockan: 22:43:22 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Idag införskaffade jag mig en till "skinn"jacka, helt perfa och ja vad hade jag för val mer än att skramla ihop 399 kronor?! VA! Aja.. är mycket nöjd med den iallafall, min plånbok är dessvärre mindre nöjd eftersom den är ganska tom just nu.. Men förhoppningsvis finns det någon underbar själ därute som har sett mina auktioner på tradera och kanske räddar mig så att jag överlever denna månad.. Haha.. så illa är det inte men det är rätt kul det här med tradera! :)

Nu ska jag proppa i mig lite kvällsfika sedan sova, men först måste jag säga en sak! Jag har slutat med vitt bröd och äter  100 % FULLKORNS KNÄCKEBRÖÖÖÖD till frukost och kvällsfika! Jag är så stolt! Efter alla dessa år med den trogna polarbröd.. pärlan ♥

Klicka här för att se mina auktioner på tradera.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0