Dumpad via Facebook

Publicerat den: 2009-02-18 Klockan: 19:59:33 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Jag är ju som vanligt lite efter i kändisvärlden. Men jag som många andra vet ju att Rihanna blivit dumpad av Chris Brown efter allt snack om att han är misstänkt och delvis bekräftad för att ha misshandlat sin flickvän.

Det jag inte visste var att han dumpade henne genom Facebook! Han ändrade nämligen sin status till "Singel" och på så vis fick Rihanna reda på att hon just blivit dumpad av en 19 åring som egentligen beter sig som 10.. Förhoppningsvis skiter hon i honom och skaffar sig en ny pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0