Det vankas Sundsvall!

Publicerat den: 2009-02-19 Klockan: 20:10:51 Kategori: Bilder Kommentarer: (1)
Tjaoo! Idag jobbade jag inte speciellt länge, 13 - 15.30, då jag mötte Linda och Frida på stan innan vi traskade bort mot Paul där Linda nu har gjort sin första tattooo! Blev skit snygg! :)
Kom hem, lagade mat (fiskpinnar ♥) och bokade upp mig för 3 arbetspass på IB nästa vecka. Nu jävlar i mig ska det jobbas så att man har lite fickpengar som ALLTID behövs.
Imorgon ska jag, som det ser ut nu, åka ner till sundsvall och vara med Victor som jag inte träffat på ett tag :) Måste bara se så att jag tar mig hem på natta. Får la se vad vi hittar på!

Just nu sitter jag och väntar på min sege pojkvän som ska komma hit och göra mig sällskap i natt! Men nu ska jag rensa lite på rummet innan Johan kommer. Pussss


Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh va avis jag blir.

Du får andas den underbara luften åt mig.

Hem kära Hem.

2009-02-19 @ 23:15:53
URL: http://viktkampen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0