Stickat

Publicerat den: 2009-12-04 Klockan: 07:18:29 Kategori: Allmänt Kommentarer: (0)
Herrejösses vad jag är trött! Trodde aldrig jag skulle komma upp ur sängen!! Men nu har jag iallafall gjort det och är i princip klar.. ska bara borsta tänderna sedan traska iväg till bussen. Ser ut att vara förbannat kallt ute idag så även idag åker dunjackan och halssduk på. Idag har jag iallafall ljusa jeans och min stickade kofta på mig för er som är intresserade.

Idag ska jag nog övningsköra med pappi också så jag hoppas inte att det är snorhalt ute för då får väl jag panik eller något när jag sitter bakom ratten.
Ikväll ska jag kolla på idol med Ämääända och äta godsaker =) Thank god it's friday!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Om mig: För er som inte känner mig så är jag en glad 18 årig tjej som bor 1 mil norr om Härnösand, Älandsbro. Är inne på 3e året på gymnasiet här i stan. Bor hos min mamma och ibland hos pappa, efter studenten finns det stor chans att jag vidgar mina vyer och flyttar från stan. Har inga speciella intressen förutom att shoppa och umgås med mina fina vänner. Under kategorier kan ni välja vad ni vill läsa om.
RSS 2.0